Apartament

4 persones
1 habitació
1 bany

Apartament d’una habitació amb dos llits individuals a l’habitació i dos llits individuals a la sala d’estar. Bonica terrassa, cuina independent amb butà, bany amb dutxa. Rentadora comunitària a l'edifici de la planta baixa. Un apartament senzill però ideal per passar unes bones vacances: l’apartament és al centre i la platja és a 2 minuts a peu. Al mateix edifici hi ha 3 apartaments més.

• Dormitori 1:
5.0 sobre 5.0
  • Lara

Calella, Espanya

Un pis net i a prop del mar i de diversos supermercats i bars. Els dijous hi ha un mercat en aquest mateix carrer, és bo visitar-lo, tot i que és un matí sorollós. Tot era perfecte, vam trobar gairebé de tot (no hi havia coberts).A nivell organitzatiu, on recull les claus és diferent del lloc on t'allotges. Vam demanar consells sobre l'aparcament i ens van digerir que no hi havia espai. Ens costa molt aparcar i vam pagar l'aparcament i després ens van dir que els pisos no hi eren. Vam caminar fins als apartaments (uns 7 minuts) i estava ple de zona lliure. A part d'això, tot genial.

• Anatoli

Alemanya

Era tot tal com s'havia descrit

• Fred

Courtenay, Canadà

Administració molt fiable i comunicativa. Pis espaiós amb un balcó impressionant. Tenia bons estris i una cuina pràctica. Bonic i a prop de la platja. És fàcil trobar aparcament si l'aparcament del pis està ple. També hi ha veïns amables. M'ha encantat.

• Sysamouth

Tolosa, França

Allotjament funcional, a prop de la platja, botigues i a la ciutat turística d'Estartitz, molt bon punt d'aterratge per al turisme dels voltants.Un equip molt agradable i acollidor, atent.Menys divertit:si t'agrada la tranquil·litat i els serveis, els mobles nous o actuals i la bona qualitat i vols descansar. És vell massa desgastat i poc atractiu.Ventilador en males condicions, manca de ventiladors. Barri popular i poc concorregut a la nit no podíem fer servir el balcó. Un nen a sota crits sempre està plorant, la mare li deixa fer-ho i mai diu res. Vaig dormir malament. Presència d'una colònia de formigues.Però ens ho vam saltar i vam desfer que tot va tenir una estada encantadora.

• Comunicación

Santa Maria de Martorelles, Espanya

La casa és bastant regular, està bé moure 's, però no pesar gaire temps a l'interior. No hem pogut trobar arrossegaments, esponges i bayetes a la cuina o paper higiènic al bany, que hauria estat un detall.

No disponible
Preu amb codi descompte

Política de cookies
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la teva experiència. Si continues navegant, considerem que acceptes la nostra política de cookies.

Planificant les teves properes vacances?