Apartament

6 persones
2 habitacions
1 bany

Apartament còmode, situat a la primera planta d'un edifici de 3 plantes, amb dos dormitoris, cuina-menjador amb sofà-llit, bany i balcó. Molt cèntric: botigues, comerços, platja, restaurants. No hi ha aparcament però hi ha aparcament gratuït a la platja, a només 150 m del apartament. Equipat amb rentadora, TV, microones. Sense ascensor. Edifici amb només 3 veïns, a 150 m de la platja. Situació perfercta. Econòmic.

• Dormitori 1:
4.5 sobre 5.0
  • Bruno

Mauprévoir, França

Ens ho vam passar molt bé

• Mirela

Alemanya

Tot era genial, però m'hauria agradat tenir informació més específica sobre on aparcar de forma gratuïta i on aconseguir l'entrada.

• Maria

Països Baixos

La major part d'aquesta avaluació es basa en el segon lloc on ens hem allotjat fins al final del nostre viatge a L'Estartit, però també per a l'agència en general. Honestament, vam tenir un problema amb el nostre primer lloguer, però en comunicar-nos, l'agència va resoldre el problema donant-nos opcions molt atractives per triar. El segon lloc era perfecte: ubicació, tranquil·litat, piscina. L'agència, i especialment en Nico, van ser molt atents i atents. Si passa que tens algun problema, només has de dir-ho i trobaran una solució. Gràcies pel teu servei i per les teves capacitats de resolució de problemes! Si tornem, sens dubte tornarem a fer servir la mateixa agència!

• Marine

Broze, França

preu de nivell de super qualitat, recomano només a la baixa, plaça d'aparcament, atenció al pv

• Bruno

Mauprévoir, França

Super vacances

• BiLL

Països Baixos

Vam arribar al pis, ben cuidats i amb una impressió neta. La major part està disponible, incloent-hi planxar i planxar, una fregona i la nostra estimada, la RENTADORA. La majoria dels estris també es van proporcionar. No obstant això, el nombre de persones (6) no és realment real per a nosaltres, el sofà llit no és molt còmode amb 2 persones. Un pis per a 4 persones és més real o igual que nosaltres amb 3 nens està bé. Si torna a estar en línia, ens agradaria tornar. Fins al 2024!!

• Scarsafame

Claix, França

Bona benvinguda i bona comunicació

• Begou

França

allotjament net ben representat per les fotos, estaven molt calents a prop del centre, així com del port i la platja una mica petita per a 5 adults o gairebé adults. Dutxa amb vàter molt petit no feta per a una persona forta com jo, però a la part superior.

• Fatima

Saint-Pierre-des-Corps, França

Malauradament, no hem pogut allotjar-nos al nostre allotjament a causa dels danys causats per l'aigua. No obstant això, en Nico va ser genial i va fer que els peus i les mans ens trobessin un lloc on dormir a última hora. L'agència no ha pogut substituir-nos, però ens ha enviat un reembossament en un termini de 24 hores. Intentarem tornar perquè l'allotjament era molt prometedor, però en temporada baixa, ja que l'aparcament semblava molt complicat.

• Sebastien

Chatou, França

Higiene higiènic i bany insegurs amb aigües residuals i olors fortes aigües residuals. Veïns extremadament sorollosos

• Antonio

Terrassa, Espanya

Un petit pis en una zona molt bona de l'Estartit.

• Petra

Pilsen, República Txeca

L'apartament està en una ubicació fantàstica a prop de botigues, bars i de la platja, just al centre de la ciutat. Malauradament, no està gaire net i alguns dels serveis no funcionen correctament. El llit del dormitori és massa tou, així que vam haver de dormir al sofà de la sala d'estar. Durant la nostra estada, vam trobar dues cucaratxes grans a l'apartament. El bany és molt petit i apestós i el vàter no es llença correctament. La cuina és molt lenta i el bullidor no s'apaga. Hi ha rentadora, però no s'asseca. Per la qualitat de l'allotjament, el preu és massa alt. No és recomanable.

238,10€

No disponible
Preu amb codi descompte

Política de cookies
Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la teva experiència. Si continues navegant, considerem que acceptes la nostra política de cookies.

Planificant les teves properes vacances?